Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024, 15:15



Antwoord op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Volgende
 Eric L....... wie is dat? 
Auteur Bericht
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 1322
Woonplaats: Wilrijk
Bericht 
Potver ... zo'n gave heb ik nog niet gezien!

_________________
Si vis pacem para bellum!


18 jan 2008, 10:00
Profiel WWW
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Friedrich schreef:
Potver ... zo'n gave heb ik nog niet gezien!

Wacht maar eens af of Eric zich nog meldt met zijn nieuwste aanwinst... grumbel, grumbel.


18 jan 2008, 11:32
Profiel
Adjudant-Chef
Adjudant-Chef

Geregistreerd: 09 jul 2007
Berichten: 357
Bericht 
Mooi hoor!


18 jan 2008, 13:43
Profiel
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht 
Hoi Kilian en iedereen!

De bajonet waarvan ik hoopte dat hij voor de kerst zou arriveren is zeker op tijd gekomen hoor!
Hier wat foto's



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het ging mij om de schede omdat ik al had gezien dat de bajonet een landmacht uitvoering was.

Daar ben ik al blij mee maar degeen waarvoor ik vanmorgen de wekker heb gezet en Kilian het nu over heeft als hij grumbel grumbel zegt :D is deze

Ik kreeg de foto's niet gedownload dus heb er maar foto's van gemaakt die er niet helemaal jofel uitzien maarja!
Hoop snel live verslag te kunnen doen





Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


18 jan 2008, 18:23
Profiel
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
Mooi hoor! Waar dient dat "plaatje" voor op de grepen?

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


18 jan 2008, 18:32
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Yep, dat is em. Een hele vroege marine uitvoering (plaatje met 1 schroef op de grepen voor makkelijke demontage) met haak, van OEWG, met bijbehorende schede, in hele mooie staat, grumbel, grumbel. Ik verheug me op je foto´s als ie er is. Zul je goed voor hem zorgen? 8)


18 jan 2008, 18:44
Profiel
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht 
Hoi Jeffrey,

Dat plaatje in de handgrepen is zoals kilian schreef om de handgrepen makkelijk te kunnen afnemen om ook tussen de greepplaatjes te kunnen komen om de boel roestvrij te houden.

Ik heb al een erg mooie, iets latere marine uitvoering waarbij de schede aan de drager zit geklonken in plaats van gestikt dus deze is erg welkom omdat hij veel mooier is dan de schede die ik laatst kocht én met marine bajonet.

Ik ga mijn ogen eens openhouden voor een vroege OEWG gemerkte bajonet met krul zonder letter achter het wapen nummer om in mijn andere schede te stoppen want dan heb ik weer een leuk setje.

Enne Kilian.......... wees niet ongerust! :wink:


18 jan 2008, 20:15
Profiel
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 1322
Woonplaats: Wilrijk
Bericht 
Héél knap. Het wachten was vast de moeite!

Hoewel ...

Die Vorfreude ist die größte Freude!

_________________
Si vis pacem para bellum!


21 jan 2008, 10:46
Profiel WWW
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht 
Ik moet zeggen dat ik best een paar dagen wat kriebels in mijn buik heb gehad voor de veiling afliep!

Jammer genoeg is de verkoper niet één van de snelste want ik zit nog steeds te wachten tot hij het totaalbedrag doorgeeft zodat ik het eindelijk kan overmaken.
Meneer was een paar daagjes weg en zou pas vandaag terug zijn.
Heb hem al laten weten wat de verzendkosten zijn volgens de USPS website maar hij wil liever met het pakketje naar het postkantoor en dan wegen en dan weer naar huis,mij laten betalen en dan weer terug naar het postkantoor en dan komtie pas naar mij................Ahhhhhhhhhhhhhhh.

Het leukste is nog dat ik via hun website een automatische e-mail kreeg met het vriendelijke verzoek om eens te betalen..........

Ik kan eventueel bajonetten opsturen naar een forumlid van wehrmacht-awards in Amerika die hem dan weer doorstuurt naar mij dus dat was ik eerst van plan omdat hij niet buiten Amerika wou verzenden, als ik dat had gedaan had ik hem nu al bijna thuis gehad schat ik.
Maar op het laatste moment kon het toch internationaal met dit verhaal als gevolg....

Lekker om even mijn frustraties te kunnen delen :twisted:

Zodra ik hem thuis heb zien jullie de foto's wel verschijnen!
Groeten Eric


21 jan 2008, 17:32
Profiel
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
Zo'n figuur heb ik ook eens gehad. Uiteindelijk heeft hij hem toen niet opgestuurd :cry:

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


21 jan 2008, 19:42
Profiel
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 1322
Woonplaats: Wilrijk
Bericht 
Ik heb zo al slechte ervaringen gehad met DHL. Uiteindelijk hadden ze het terug gestuurd naar de afzender, hoewel ik nooit een notificatie vond in mijn bus!

_________________
Si vis pacem para bellum!


21 jan 2008, 23:13
Profiel WWW
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
We gaan eric niet tezeer opjagen he :-)
ik heb ongeveer een 60-tal pakketjes uit de VS laten overkomen en maar 1 keer is het misgegaan (nooit aangekomen)


22 jan 2008, 09:16
Profiel WWW
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 apr 2007
Berichten: 1695
Woonplaats: Kalmthout
Bericht 
ik heb ook al veel pakjes laten komen is de VS, vaak voor veel geld, en altijd is alles heelhuids aangekomen. Een paar keer wel wat moeten neerdokken bij de douane maar ik heb ze altijd ontvangen. Maak je maar niet te veel zorgen. Het enige dat je rekening mee mioet houden dat je af en toe wel eens wat extra zal moeten betalen, maar daar zijn ook handige trukjes voor.

_________________
Scientia Vincere Tenebras


22 jan 2008, 09:34
Profiel
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht 
Hoi Jongens!

Ik ben niet zenuwachtig alleen pissig op de verkoper, het meest irritant vind ik nog wel dat ik steeds automatisch gegenereerde mailtjes krijg dat ik nog steeds niet betaald heb.
Het is dat het zo'n mooie bajonet is anders hadden ze hem van mij ergens mogen stoppen waar de zon niet schijnt!

Ik heb al wel 15 pakketjes uit de USA ontvangen en altijd zonder problemen, af en toe eens wat invoerrechten betalen omdat de heilige verkoper er geen lagere waarde op wilde zetten maar voor de rest gewoon goed.
Laat het altijd omschrijven als Antiek en het liefst met een lagere waarde al loop je dan wel wat risico als het pakketje kwijt raakt, je krijgt dan alleen de opgegeven waarde vergoed.

Ik heb ze net nog even gemaild dat ik nu wil betalen en dat ik het een beetje beu ben om die mailtjes te krijgen.
Dit is echt wel de meest frustreerende veiling ooit aan het worden.

Volgende week kan ik er hopelijk om lachen......

Groetjes! Eric


22 jan 2008, 17:41
Profiel
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
virjinz schreef:
We gaan eric niet tezeer opjagen he :-)
ik heb ongeveer een 60-tal pakketjes uit de VS laten overkomen en maar 1 keer is het misgegaan (nooit aangekomen)


Pakketjes uit het buitenland zijn nog altijd bij mij aangekomen. Ging hier om een Nederlandse verkoper :lol:
Maar heb geduld het komt allemaal goed :wink:

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


22 jan 2008, 20:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 256 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
phpBB.nl Vertaling