Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024, 17:37



Antwoord op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 Opgepast voor namaak!! 
Auteur Bericht
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht Re: Opgepast voor namaak!!
Op MP een US M4 bajonet van Aerial Cutlery met de zeldzame ACC markering. Vergelijk maar eens met http://www.usmilitaryknives.com/bayo_points_17.htm . Let op de schuin weglopende backcut van het lemmet en de peening van de angel op de latchplate. Bij het origineel is de backcut cf voorschrift ongeveer 90 graden en de peening is stervormig. Naar mijn mening is het aangeboden exemplaar geen origineel uit WO2, hoewel er mogelijk wel een paar originele onderdelen gebruikt zijn. Ik geloof dat ik mijn ACC wel eens hier voorgesteld heb, maar kan die met de zoekfunctie niet zo een twee drie terugvinden. Toen ik die kocht heb ik Gary Cunningham om advies gevraagd ten aanzien van de originaliteit en dat advies heb ik ook gekregen. Ik was daar heel blij mee.

Mvg Kilian


08 apr 2013, 12:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
phpBB.nl Vertaling