Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024, 16:04



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Regels voor het "Stel je voor" gedeelte 
Auteur Bericht
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht Regels voor het "Stel je voor" gedeelte
Iedereen kan hier vanalles over zichzelf kwijt. Enige regels zijn de algemene voorschriften voor het forum + de volgende 2 richtlijnen:

- als je een nieuw topic aanmaakt, vermeld dan je gebruikersnaam in de titel. Dat is voor iedereen gemakkelijker
- stel je nieuwste aanwinsten in de specifieke gedeeltes van het forum voor (bvb. Identificatie en informatie, algemene militaria, ...). Zo ligt de nadruk van dit forum meer op de bajonetten en is alles mooi gegroepeerd.

Als je in je "Stel je voor" wil linken naar een nieuwe topic over bvb. je laatste aanwinst die je bij "Identificatie en informatie" volstaat het om:
1. die laatste topic me je aanwinst te openen
2. het adres (ook wel URL genoemd) bovenaan in de adresbalk volledig te kopiƫren (bvb. http://forum.bajonet.be/posting.php?mode=newtopic&f=3) dmv. ctrl + c of rechtermuisknop en dan "kopiƫren" of "copy" te selecteren
3. naar je "Stel je voor" te gaan, een nieuwe antwoord aan te maken en daarin de zojuist gekopieerde link te plakken dmv. ctrl+v of rechtermuisknop en dan "plakken" of "paste" te selecteren

bij vragen mogen jullie me altijd een PM sturen!

Aan de reeds bestaande titels waarin nog geen gebruikersnaam stond heb ik die toegevoegd zonder andere wijzigingen aan die titel of de inhoud van de posts.
Een aantal van deze topics heb ik doorlopen en, indien mogelijk & logisch, de posts over specifieke bajonetten afgesplitst.


18 dec 2009, 11:11
Profiel WWW
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel

Geregistreerd: 15 apr 2011
Berichten: 1160
Woonplaats: Rotterdam
Bericht Re: Regels voor het "Stel je voor" gedeelte
Hallo Kristof,

Ik vermoed dat je mail te maken heeft met mijn reactie (met foto,s ) op een reactie van Eric.
Ben nog wat onbekend met de site.
Welgemeend sorry.
Zal bajo info niet meer onder kennsimaking plaatsen.
Heb ik weer wat geleerd, nooit te oud en zeker niet onwelwillend.
mvrgr Ruud (gebruikersnaam: pimpernel)


16 apr 2011, 12:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
phpBB.nl Vertaling