Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024, 21:01



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 tsja 
Auteur Bericht
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht tsja
Het is mij opgevallen dat er op dit forum de laatste tijd in hoog tempo steeds meer nieuw aangemelde leden bijkomen. Als je de gebruikerslijst bekijkt zie je dat ongeveer de helft geen enkele posting heeft gedaan. Wat verder opvalt is dat er nogal wat gebruikers uit de "USA" zijn en dat veel van die 0-posters een website opgeven. Een aantal van die website links werken inmiddels niet meer, maar sommige, bv die van gebruiker nr 16, decaptotaly, nog wel. Ook interessant is om de gebruikersnaam van de nieuwste gebruiker "jesicafan" in Google in te geven. Die heeft veel hobby´s!


15 jun 2007, 19:47
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 apr 2007
Berichten: 1695
Woonplaats: Kalmthout
Bericht 
goed opgemerkt Killian, naast spam hebben we nu dus blijkbaar te maken met spam-accounts. Het lijkt me niet oninteressant om er enkele te verwijderen, er zaten toch wat bezwarende dingen bij :roll:


15 jun 2007, 22:00
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
"Bezwarende dingen". Die formulering had ik nooit zo kunnen bedenken. Ik hoop dat je niet dusdanig in shock bent geraakt dat je examens er onder gaan lijden. Jesicafan geeft 141.000 hits in Google. Dat lijken allemaal aanmeldingen bij forums te zijn, in ongeveer alle talen van de wereld. Of iemand wil het Guinnes Book of Records halen of er is slimme software aan het werk.


15 jun 2007, 22:16
Profiel
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 1302
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Gewoon moven met die handel! Die zooi schrikt alleen maar echte verzamelaars af.
Ik ben ook bang dat wanneer je je eigen email adres opgeeft in de gebruikerslijst je zwaar gespamd gaat worden!!! :cry:

_________________
www.muetstege.com


16 jun 2007, 00:15
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
mij stoort het ook en heb de meeste van die gebruikers al geband (zodat ze niks kunnen posten) via het admin panel maar tot nu toe nog niet gevonden hoe ik ze ook uit de lijst kan kegelen...
ik zoek verder.
Update : heb het net gevonden. Is dus niet via verbanningsbeheer maar per username in het profiel. Working on it.


16 jun 2007, 06:58
Profiel WWW
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
Zo, het lijstje is opgekuist.
In je voorkeuren voor je profiel kan je voorkomen dat iedereen je mail-adres ziet. Daardoor is dat niet meer zichtbaar in de gebruikerslijst.


16 jun 2007, 07:10
Profiel WWW
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 apr 2007
Berichten: 1695
Woonplaats: Kalmthout
Bericht 
gmail heeft een geweldige spamfilter dus ik laat gewoon mijn e-mail adres staan. Er is er echt maar heel zelden 1 die er door geraakt.

@Killian, zo snel ben ik niet in shock denk ik. Ik heb er nog wel een goede : zaken van twijfelachtige legaliteit. Daarmee bedoel ik dan de websites over generische geneesmidellen, die al wel down waren.

@Kristof, blow job, euh sorry good job!


16 jun 2007, 07:41
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Sam schreef:
zaken van twijfelachtige legaliteit


Hehehe, prachtig. Wat is taal toch iets moois.

OK, carry on chaps! :mrgreen:


16 jun 2007, 11:34
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 apr 2007
Berichten: 1695
Woonplaats: Kalmthout
Bericht 
Er zijn er al terug nieuwe. Als ze gene profiel hebben kan je meestal al wel zeker zijn denk ik. Kan je misschien ergens bij het registereren vermelden dat het ten zeerste aangeraden is om een profiel aan te maken Kristof?

Ik heb eens bij een vriend van me gehoord die er wel wta van kent en die zegt dat we (voorlopig) nog geluk hebben. Sommige forums hebben veel last van deze accounts die ook daadwerkelijk vanalles gaan posten en het forum dus spammen.

_________________
Scientia Vincere Tenebras


18 jun 2007, 17:13
Profiel
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
Je kan het ook instellen dat je het profiel moet goedkeuren bij aanmelden.
ZO hebben wij dat ook een tijdje gedaan op ons forum.

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


21 jun 2007, 19:13
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
bij het opzetten van het forum heb ik die functie niet geactiveerd omdat het niet nodig leek. Misschien toch maar eens erover denken... Ik hoop wel dat sommige "echte" potentiële leden daardoor niet de moeite gaan doen om zich te registreren...


22 jun 2007, 08:10
Profiel WWW
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Het voordeel van dit forum is dat je alles kunt lezen en alle plaatjes kunt zien, ook als je niet aangemeld bent. Alleen om te posten heb je een aanmelding nodig. Mensen kunnen zich dus eerst een beeld vormen. Als ze dan besluiten dat het interessant genoeg is, melden ze zich echt wel aan, ook als dat via een omweggetje moet. Zeker als je de mogelijkheid hebt om ergens aan te geven waarom dat omweggetje helaas nodig is.


22 jun 2007, 13:16
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
ziezo, elke nieuwe registratie moet nu goedgekeurd worden alvorens de nieuwe gebruiker toegelaten wordt.


22 jun 2007, 16:20
Profiel WWW
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 1302
Woonplaats: Nederland
Bericht 
:twisted: :lol:

_________________
www.muetstege.com


22 jun 2007, 16:35
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Is Mfoudsgm er nog doorheen geglipt? Iemand die van beroep een geneesmiddel (acetylcysteïne) is, zal toch geen bajonettenverzamelaar zijn.


22 jun 2007, 18:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
phpBB.nl Vertaling