Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024, 06:36



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Terug van vakantie! 
Auteur Bericht
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht Terug van vakantie!
Hoi allemaal!

We zijn gisteren weer terug gekomen van twee weekjes kamperen met de motor in Frankrijk, was eigenlijk een beetje vergeten hoe mooi de Franse alpen zijn!
Beetje zweten geblazen in het leren pakje maar de lekkere bochtige wegen en mooie omgeving maakten een hoop goed!

Kon het niet laten om gisteren even in Bastogne te kijken bij dat kleine museumpje met de mega bedragen en "niet juist geïdentificeerde objecten" :roll:


Afbeelding


Afbeelding

Mocht ik ooit nog eens mijn spullen weg doen dan ga ik daar naartoe! als ik de helft krijg van wat hij vraagt heb ik een leuke dag.... hahaha

_________________
Aliquando et insanire iucundum est


20 aug 2009, 20:51
Profiel
Adjudant-Majoor
Adjudant-Majoor

Geregistreerd: 25 maart 2009
Berichten: 421
Woonplaats: Riemst
Bericht 
Is dat het nieuwe museumpje/winkel op de hoek aan place Mc Auliffe?

_________________
There's no I in team! Unless your in a team of pirates!


21 aug 2009, 07:44
Profiel
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht 
Hoi Nette,

Nee dit zaakje zit er al jaren.
Als je op de tank zou gaan zitten en in de richting van de loop kijkt kijk je zo ongeveer de straat in waar dit museum/winkeltje is.
Zag wel dat nieuwe winkeltje waar jij het waarschijnlijk over hebt maar ben er niet binnen geweest.

_________________
Aliquando et insanire iucundum est


21 aug 2009, 08:24
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
aan die prijzen wil ik ook wel het 1 en ander wegdoen! :-)
moet wel toegeven dat mijn eerste bajonet, een bodemvondst britse P1907, qua aankoopprijs ook 5x te hoog was.
toeristen laten zich snel verblinden door "authentiek materiaal", zeker wanneer het op een historische plek is.


21 aug 2009, 11:37
Profiel WWW
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 28 feb 2009
Berichten: 1891
Bericht 
Nou mensen, dan heb ik nog een leuk weetje voor jullie. Ik ben dus in Amerika geweest en ik kon het ook niet laten met mijn vader langs Antiqueshops en Pawn zaken te gaan.

Voor een Argentijnse 1909 standaard en met zilveren handgrepen vroeg men, schrik niet, $350 :shock: met een koers van 1.4 is dat dus €250!!! BELACHELIJK niet eens nummergelijk

Een Zweedse Model 1896, was $135 dus €96,-

Afbeelding
Ook deze stond in zo'n Pawn shop Prijs: 'overleggen met shophouder' (vrij vertaald)

Zo een lag in een antiquezaak voor $2100,- Het lemmet was jammergenoeg wel aangeslepen

Afbeelding

_________________
Cogito Ergo Sum


21 aug 2009, 13:34
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Tim Loeffen schreef:

....

Zo een lag in een antiquezaak voor $2100,- Het lemmet was jammergenoeg wel aangeslepen

...



Was dat de Technische Nothilfe Hauer die je gezien hebt? Da´s de helft van de prijs van het exemplaar dat Tom Wittmann verkocht heeft. http://www.wwiidaggers.com/TENO.htm


21 aug 2009, 18:44
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 28 feb 2009
Berichten: 1891
Bericht 
Ja dat was er zo een. Nu heb ik er toch wel spijt van, maar als je dat moet kopen van je geld wat je mee neemt met vakantie lijkt het toch wel erg veel....

_________________
Cogito Ergo Sum


21 aug 2009, 19:01
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Tim Loeffen schreef:
Ja dat was er zo een. Nu heb ik er toch wel spijt van, maar als je dat moet kopen van je geld wat je mee neemt met vakantie lijkt het toch wel erg veel....


Als je bajonetten verzamelt kun je beter van Duitse dolken afblijven. Dat is een apart verzamelgebied, vol met voetangels ende klemmen (fakes). De halve wereld verzamelt dat spul.


21 aug 2009, 23:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
phpBB.nl Vertaling