Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024, 16:29



Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Waar houden we de Meet 'n Greet? 

Waar houden we de Meet 'n Greet?
Wavre, Hall 86 (Zat. 02/02/2008) 83%  83%  [ 5 ]
Antwerpen, Sporthal Schijnpoort (Zon. 03/02/2008) 17%  17%  [ 1 ]
Andere (PM me even, dan voeg ik ze toe) 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

 Waar houden we de Meet 'n Greet? 
Auteur Bericht
Adjudant-Chef
Adjudant-Chef

Geregistreerd: 09 jul 2007
Berichten: 357
Bericht 
jdeleur schreef:
Die ik bij me heb kan maar 130 hahaha...


Rij je met open dak? Want zo te ben je je papagaai onderweg verloren


07 jan 2008, 23:34
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 apr 2007
Berichten: 1695
Woonplaats: Kalmthout
Bericht 
dat is een goed idee Zen. Ik ben daar ook eens geweest de eerste keer toen ik naar waver ging. Toen hebben ze me daar een plannetje gegeven hoe ik bij de juiste straat moest geraken.

_________________
Scientia Vincere Tenebras


08 jan 2008, 07:26
Profiel
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
Is ook een goed idee kam nijn vriendin gelijk kennis maken met schietsport waar ze interesse in heeft :D

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


08 jan 2008, 07:49
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
ZEN.45 schreef:
De militariabeurs van Wavre ligt op een paar 100m van de schietstand CTM (waarvan ik lid ben) met cafetaria/restaurant. Mogelijk valt daar iets te combineren ???

Vind ik ook een goed idee. Ik ben er zelf nog niet geweest maar heb het altijd wel eens willen zien (indoor kleiduif is niet de meest voorkomende vorm :D )
en daar kijken ze waarschijnlijk niet al te raar op wanneer we mekaars bajonetten bewonderen (ZEN.45, kan jij misschien even polsen of dat mogelijk is?)


08 jan 2008, 11:34
Profiel WWW
1e Sergeant-Majoor
1e Sergeant-Majoor

Geregistreerd: 07 mei 2007
Berichten: 204
Bericht 
Ik was van plan om zaterdag naar CTM te gaan om nog war karton te perforeren. Ik zal van de gelegenheid gebruik maken om mijn licht eens op te steken.


Opdat ik de juiste info kan inwinnen, even een paar vraagjes:

- Is het misschien aangewezen (zijn we met genoeg) om te vragen of we lokaaltje naast de schietstand mogen gebruiken om bajonetten te bekijken ? De cafetaria/restaurant zijn vrij klein, en daar zou het misschien toch wat ‘raar’ overkomen.
- Zijn er nog aanwezigen die een vergunning hebben en die van de gelegenheid willen profiteren om wat te schieten (ik kan enkele dingen meebrengen). Als er genoeg kandidaten zijn vraag ik om een afwijking van het ‘dagtarief voor niet-leden’.
- Zijn er mensen die gewoon een rondleiding zouden willen op de schietstand om de sfeer op te snuiven (en de kruitdampen) ?
- Zijn er kandidaten om het middagmaal in het restaurant te nuttigen? Ik zal dan horen of het (in functie van het aantal deelnemers) nodig is om te reserveren.

Ter info:
Afbeelding


08 jan 2008, 15:31
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
even de berichten over het schieten als buitenlander in België afgesplitst naar http://forum.bajonet.be/viewtopic.php?t=408.


10 jan 2008, 11:24
Profiel WWW
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
@.45 een rondleiding lijkt me wel leuk.

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


10 jan 2008, 22:19
Profiel
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 1322
Woonplaats: Wilrijk
Bericht 
Het ligt niet op de weg, maar bij ons op Zilverberg zijn jullie ook steeds welkom. en het handige is dat ik daar wat in pap te brokken heb ...

_________________
Si vis pacem para bellum!


11 jan 2008, 09:59
Profiel WWW
1e Sergeant-Majoor
1e Sergeant-Majoor

Geregistreerd: 07 mei 2007
Berichten: 204
Bericht 
Ik ben vandaag even gaan informeren op de schietstand CTM:
- We mogen op CTM het leslokaaltje gebruiken om bajonetten te bekijken en vergelijken.
- Een bezoekje aan de installaties van de schietstand (2-3 mensen tegelijk) zal waarschijnlijk geen probleem zijn. We moeten alleen zien dat het niet te druk is, en een bezoek dus kan zonder de schutters teveel te storen.
- Het is mogelijk om in het restaurant van de schietstand het middagmaal te nuttigen, maar we moeten wel zo vroeg mogelijk reserveren. Ik start daarvoor een nieuwe topic.


12 jan 2008, 16:39
Profiel
Kolonel
Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jul 2007
Berichten: 1472
Woonplaats: provincie Zeeland
Bericht 
Hoi allemaal,

Ik heb me tot nu toe een beetje afzijdig gehouden omdat ik eerst goed moest kijken of ik wel zou kunnen komen.
Maar dat is geregeld!
Ik ben al eens vaker in Wavre geweest en dat was een leuke beurs.
Van mij uit 1.15 uur rijden dus laat even weten om hoe laat je op de beurs naar binnen kunt zodat ik optimaal gebruik kan maken om goed rond te kijken voor we gaan beppen :D

Eten op de schietstand is zeker een optie, als we dat allemaal doen is dat helemaal leuk natuurlijk (ook voor de uitbater)
Dus wat mij betreft kun je voor me reserveren indien nodig Zen.45.

Ik wil best al mijn Nederlandse of welke bajonet dan ook meenemen maar om eerlijk te zijn laat ik ze ook net zo lief thuis.
Ik zie die eventuele wannabee he-man politie/douane mennekes al staan grijnzen als ze weer een bij de beurs gefotografeerde Nederlandse "crimineel" aanhouden.
Misschien een beetje zwartgallig maarja...

Je kunt elke foto van me krijgen die je wilt van mijn bajonetten om op de site te zetten hoor!
Ik moet nog steeds eens wat meer foto's maken dus dat is dan een mooie gelegenheid.

So count me in!

Groetjes Eric


12 jan 2008, 19:59
Profiel
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal

Geregistreerd: 14 apr 2007
Berichten: 1673
Bericht 
Eric L schreef:
...Ik zie die eventuele wannabee he-man politie/douane mennekes al staan grijnzen als ze weer een bij de beurs gefotografeerde Nederlandse "crimineel" aanhouden.
Misschien een beetje zwartgallig maarja...

Dat soort dingen gebeurt dus inderdaad. Ze hebben ze een jaartje of wat terug een Nederlandse rechter op die manier opgepakt. Ik meen dat hij in Ciney geweest was. Daar kenteken opgenomen, aan de grens mocht hij stoppen en hij had wat bij zich dat in Nederland niet mocht. Die man was zwaar de klos. Zelfde grapje haalden ze uit met vuurwerk uit Belgie. Gewoon bij een Belgische vuurwerkhandel de Nederlandse kentekens noteren en bij de grens was het bingo.

Zoals het er nu uitziet ben ik niet in de gelegenheid naar Wavre te komen. Helaas. Mocht dat nog last minute veranderen dan laat ik dat nog weten, maar ik neem geen bajonetten mee. Niet zozeer vanwege problemen aan de grens, maar het zou zonde zijn als het spul, terwijl ik op de beurs ben, uit mijn auto gejat wordt.


12 jan 2008, 23:07
Profiel
Luitenant-Kolonel
Luitenant-Kolonel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 1302
Woonplaats: Nederland
Bericht 
hoewel mijn auto een briljant auto alarm systeem heeft ben ik het gedeeltelijk toch eens met Kilian.
Het zou zonde zijn dat ze mijn bajonetten vasthouden op zogenaamde verdachte omstandigheden.

_________________
www.muetstege.com


13 jan 2008, 00:33
Profiel
Veldmaarschalk
Veldmaarschalk
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2007
Berichten: 5421
Woonplaats: Bergschenhoek
Bericht 
Kans bestaat natuurlijk altijd dat ze je aanhouden i.v.m. die beurs op dat moment.
Is misschien idd. niet zo slim om bajo's mee te nemen.

_________________
"The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood.” Buddha


13 jan 2008, 02:19
Profiel
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 3555
Bericht 
volgens mij zijn bajonetten aan de grens helemaal geen probleem. de situatie is net wat anders als je van hier vrije wapens ("wapens voor wapenrekken") naar Nederland gaat brengen. Dan kan je wel in nesten zitten bij een grenscontrole.
diefstal valt natuurlijk nooit uit te sluiten maar ik weet niet of dat risico zo enorm groot is.


13 jan 2008, 12:21
Profiel WWW
Brigade-Generaal
Brigade-Generaal
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 apr 2007
Berichten: 1695
Woonplaats: Kalmthout
Bericht 
ik heb meestal wel wat bij mij als ik naar Waver ga en nog nooit problemen gehad, ook nog nooit gehoord van mensen die daar last mee gehad hebben. Er is eigenlijk wel constant volk dat aan en af loopt aangezien niet indereen op hetzelfde tijdstip toekomt. Volgens mij is er daar te veel sociale controle om een slag te slaan.
Ik zeg niet dat het risico niet bestaat, maar het is allezins klein. Dan is de kans dat ze bij je thuis gewoon inbreken even groot en dan ben je alles kwijt.

_________________
Scientia Vincere Tenebras


13 jan 2008, 12:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
phpBB.nl Vertaling